Sunday 20 March 2016

My Friends Wedding

Assalamualaikum semua,

Ok last shoot wedding ialah tahun lepas, july. 8 bulan jugak la xshoot wedding huhu n actually yg ni pn at the first stage aku menolak nk shoot. Tp bila memikirkan pengantin ialah antara kawan yg boleh dikatakan rapat jugak di kuantan ni pnya majlis, so aku on. and we r having fun during photo session hihi.

To Hariza n Zul, tahniah n selamat melayari bahtera perkahwinan. Ecewah skema giler ayat muahahahah. And for yg ask for quotation, im sorry im not available for any wedding assisgnment. Aku cuma akan shoot kawan terdekat dan sedara mara rapat sahaja. Bukan jual mahal, tapi ini bukan bidang aku huhuhu. Maybe korang boleh cari ramai lg wedding photographer yg lg power huhu.


Ok enjoylah sekitar gambar masa majlis tempoh hari. Opss lupa nk kabo phone aku jatuh screen dh crack touch screen out, so skng mmg xleh nk bc mana2 whatsapph group huhu. On fb pn kena pakai laptop huhu. So kalau sesapa kengkawan yg ada urgent benda nk kabo boleh pm kt fb or email :D :D


Diaorg ni nk tumbuk aku ke hahahaha


Nak suruh cium dahi pn jenuh paksa hihi

yg ni kan kali keberapa pose xtau la hahaha
Ni lepas akad nikah
Emoji whatsapp katanya haha


Lagi emoji whatsapp
Dan lagi emoji whatsapp kekeke





4 comments:

  1. aloh laaa comeinya Hariza..

    ReplyDelete
  2. aku kira rapat jgk lah kan? kalau book ada diskaun tak? (bleeq)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fiza tnya sapa bakal abg ipar dia? xkenal kan pn............

      Delete
  3. eh eh eh ehhh.. apsal fiza terlibat dlm jawapan ko?
    saya tk ckp pon book utk diri sendiri (bleeqq)

    ReplyDelete