Saturday 23 March 2013

Introducing My Dad | Lokman bin Daud

Daddy | Lokman bin Daud
Assalamualaikum wbt
Hermmmm... This is the first time me myself blogging about my dad. First time oke heheheh. Ok semua kalau nak kenal ini lah rupa ayah aku. Kalau korg nak tahu, aku comes from broken family which my parent divorced. Tp aku xpernah salahkan takdir, never. Cuma hope that benda ni xkn terjadi pada aku :) 
His full name is Lokman bin Daud, lahir pada tanggal 8th March 1954. Sekarang umur berapa? Korang kira sendirik la hahahaha. Lps divorced dgn umi, ayah kawin lain. So adik beradik aku sbenanya ada sedozen a.k.a 12. yg seibu sebapa ngn aku ada 8 termasuk aku, yg lain ibu ada 4 orang dah.
He is the coolest man ever. Sentiasa cool aje. Susah nk dgr dia tengking or melenting dgn anak. X macam aku, marah anak sokmo ahahahahaha. OK berbalik kepada cite why we met tadi pagi 23 March 2013. Susah aku nk jumpa ayah without any reason. Bukan xnk jumpa, cuma mcm..... entah lah. So tadi kami jumpa sbb akad nikah adik aku yg no 5. 
 Aku cuma nk pesan to all my friends out there, if korang ada lg ayah korg, hargai lah selagi termampu. Sbb perit sbenanya kalau xde ayah ni hehehe.
 Actually pg majlis td, salah satu aim utama nk shoot potrait beliau sorg2. Alhamdulillah dapat, mission accomplished :)

OK till then guys. Thanks for viewing. Enjoy Reading.

No comments:

Post a Comment