Thursday 5 July 2012

EXPAT Rinjani

Assalamualaikum wbt

Dah lama nak tulih pasal ni. Tapi tak berkesempatan. Alhamdulillah Allah izin lps jumaat 6/7 ni free skit, boleh la coretkan serba sedikit.


The Cap Gajah Shoes | EXPAT Rinjani

Saya disini last week. Ya, saya di Gunung Rinjani after 10 years saya tak buat any mount climbing activities. Pehhhhh, Allah aje tahu azab nya nak ke summit. Since day 1, saya boleh di kata kan fit, antara orang terawal sampai. Cuma pada hari ke summit, saya agak ketinggalan. Dan ketika turun ke pintu rimba sembalun, saya yang terakhir sampai. Time tu kuku kaki hancusss, lutut K.O, badan flattttt. Tapi saya puas hati pergi trip ni. This trip teach me what friendship, passion is all about. Thanks to all yang ada dalam trip ni. Dan yang best nya saya dpt shoot milky way. Yayyyy for the first time Alhamdulillah.

Milky Way II | EXPAT Rinjani
Milky Way d segara danau anak, tasik d gunung berapi otw from senaru rim to sembalun rim.

Sunset Pelawangan Senaru | EXPAT Rinjani
Sunset d Senaru Rim :D

Porter | EXPAT Rinjani
Porter yang gagah, kagum kagum dgn anda semua

Sunset Sembalun | EXPAT Rinjani
Sunset d Sembalun Rim

Saya kira itu aje kot. Lagi gambar saya boleh di dapati EXPAT Rinjani bersama Luarbiasa Group.
Anda nak tahu satu benda? Luarbiasa Group lah yang paling best saya trekking selama ni, satu team yang bersatu padu, xkira usia, tak kira otai atau tak, kami semua nya sekeluarga n plg penting kami solat jemaah!!! :D
Lagi entry dan gambar2 tentang EXPAT Rinjani ini di
Dr Ali punya
Ni kepunyaan Dr Jamal
Ni Mas Shahreen Punya
Ni Hisyam Rahman Punya baru ada sekeping
Ni Mizi Punya
Ted Adnan Bilang 'Leisure Trip lah!!!'
Atas tu link flickr Dr Jamal, ini ceritera di blognya hehe :D


Apa2 pun, Rinjani 3.0 Mmg Beh!!!!!!!!!!!!! Terbaekkkkkkkkkkk!!!!! :D :D :D

No comments:

Post a Comment